Address for watching
Digiturk abroad

Biot Kasabası

Limonata'da Ayhan Sicimoğlu'nun rotası Biot Kasabası!
Cast: -
Genre: Belgesel Release date: 30.11.2016 Length: 30 min
90lAlaçatıHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu bu bölümde,Nuran Erdem'le Germiyan Köyünü geziyor,ardından Çağla Kubat ile keyifli bir sohbet gerçekleştiriyor ve son olarak Alaçatı lezzetlerini tadıyor.
89lBosna HersekHEMEN İZLE Limonata'nın bu bölümünde Bosna Hersek'teyiz. Neretva nehri üzerinde bulunan Konyits ve Mostar köprülerinin tarihini Ayhan Sicimoğlu'ndan dinliyoruz.
88lDiyarbakırHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu bu bölümde, Diyarbakır'da Amida Höyükü'nü, Cemil Paşa Konağı'nı, şehrin en önemli yapılarından Ulu Cami'yi geziyor ve yörenin meşhur lezzetlerini tadıyor.
87lSaraybosnaHEMEN İZLE Limonata'nın bu bölümünde Bosna-Hersek’in başkenti Saraybosna'nın tarihi, doğası, kültürü ve yerel lezzetleri Ayhan Sicimoğlu'nun keyifli anlatımı ile ekranlara geliyor.
86lMardinHEMEN İZLE Mardin Kent Müzesi'ni Ayhan Sicimoğlu'nun keyifli anlatımıyla geziyor ve ardından Mardin lezzetlerini tadıyoruz.
85lGaziantep - Zeugma MüzesiHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu ile Limonata’nın bu bölümünde Gaziantep’teyiz. Zeugma Mozaik Müzesini Ayhan Sicimoğlu’nun anlatımıyla geziyoruz.
84lŞanlıurfaHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu ile Limonata'nın bu bölümünde Şanlıurfa'dayız. Göbeklitepe'yi geziyor ve ardından Şanlıurfa Müzesi'ne geçiyoruz.
83lİzmir - KarşıyakaHEMEN İZLE Bu bölümde İzmir Karşıyaka'dayız. Dostumuz Serdar Çelenk ile Karşıyaka sokaklarını geziyor ardından Türk ulusunun annesi Zübeyde Hanım'ın anıt mezarını ziyaret ediyoruz.
82lAdanaHEMEN İZLE Ayhan sicimoğlu ile Limonata’nın bu bölümünde Adana’dayız.Adana müzesini geziyor ardından yörenin en zengin botanik bahçelerinden birine geçip şifalı bitkileri tanıyoruz.
81lTarsusHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu gençliğinin ve eğitim hayatının geçtiği, özlem duyduğu Tarsus sokaklarına ve lezzetlerine bir yolculuk yapıyor.
80lKilikyaHEMEN İZLE Ayaş Antik Kenti’nin, Cennet Cehennem Mağaraları’nın ve Kız Kalesi’nin tarihini Ayhan Sicimoğlu'nun keyifli anlatımıyla öğreniyoruz.
79lKilikyaHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu’nun keyifli sunumuyla Kilikya Kaya Mezarları’nı ve Kanlı Divane’yi geziyor, yörenin tarihini öğreniyoruz.
78lSeferihisarHEMEN İZLE İzmir Gourmet Guide’dan dostlarımız ile buluşup yörenin pazarlarını gezip,lezzetlerini tadıyor,ardından Teos Antik Kent’e geçiyoruz
77lTireHEMEN İZLE Sabah kahvaltımızı Tire'nin meşhur lezzeti taktak kebabı ile yapıyor, pazar duası için salı pazarına geçiyor ve ardından keyifli bir yöre turu yapıyoruz.
76lBozcaadaHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu'nun keyifli anlatımıyla Bozcaada Kalesi ve adanın tarihini öğreniyor ve ardından Bozcaada Yerel Tarih Müzesi'ni geziyoruz.
75lBodrumHEMEN İZLE Bodrum’un ünlü otellerinden birinde mutfağa giriyor,sabahın ilk saatlerinde denizden tutuğumuz kaya levreği ile salata ve frutti di mare yapıyoruz. Ardından muhteşem bir Ayhan Sicimoğlu and Latin All Stars konseriyle başbaşayız!
74lİstanbul BoğazıHEMEN İZLE Sonrasında İstanbul Boğazı eşliğinde Uzak Doğu restorantındaki egzotik lezzetleri deneyimliyor.
73lKemeraltı HEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu ile Limonata’nın bu bölümünde İzmir Gourmet Guide rehberliğinde Kemeraltı gezimize devam ediyoruz.
72lKemeraltıHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu ile Limonata’nın bu bölümünde İzmir Kemeraltı’ndayız.İzmir gourmet guide rehberliğinde Kemeraltı’nın geleneksel lezzetlerinin peşine düşüyoruz.
71lCağaloğlu HamamıHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu bu bölümde İstanbul'un tarihi mekanlarından Cağaloğlu Hamamı’na gidiyor.
70lDohaHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu İle Limonata’nın bu bölümünde Doha’dayız. Sicimoğlu’nun keyifli sunumu ile National Museum Of Qatar’ı geziyoruz.
69lTermessos Antik KentiHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu ile Limonata’nın bu bölümünde Türkiye'nin en iyi korunmuş antik şehirlerinden biri olan Termessos Antik Kenti’ni geziyoruz.
68lAmasyaHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu’nun keyifli anlatımıyla tarihini öğreniyor ardından Amasya Arkeoloji ve Mumya Müzesi’ni geziyoruz.
67lPeschiera Del GardaHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu ile Limonata’nın bu bölümünde Peschiera Del Garda’yı geziyoruz.
66lBodrumHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu ile Limonata’nın bu bölümünde Bodrum'dayız.
65lPamukkaleHEMEN İZLE Dünyanın sayılı güzelliklerinden biri olan Pamukkale’yi ve tarihini Ayhan Sicimoğlu’ndan dinliyoruz.
64lIschia AdasıHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu ile Limonata’nın bu bölümünde İtalya’nın Ischia Adası’ndayız. Ayhan Sicimoğlu’nun sunumuyla adanın meşhur parkı Giardini La Mortella’yı geziyoruz.
63lNapoliHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu ile Limonata’nın bu bölümünde Napoli’deyiz.Ayhan Sicimoğlu’nun keyifli sunumu ile meşhur yeraltı tüneli Galleria Borbonica’yı geziyoruz.
62lMdinaHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu ile Limonata’nın bu bölümünde Malta’nın kuzeyinde Mdina’dayız.Şehrin tarihi yapılarını Ayhan Sicimoğlu’ndan dinleyerek geziyoruz.
61lGozoHEMEN İZLE Adanın kalesini, sualtı arkeoloji sergisini, katedralini geziyor, tarihini Ayhan Sicimoğlu’ndan dinliyoruz.
60lMilanoHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu ile Limonata’nın bu bölümünde Milano’dayız.Ayhan Sicimoğlu’nun keyifli sunumu ile Leonardo da Vinci Bilim ve Teknoloji Müzesi’ni geziyoruz.
59lPugliaHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu İle Limonata’nın bu bölümünde İtalya Puglia’dayız. İtalyan asilzade Don Matteo Colucci’nin kurduğu Fasano’da bulunan Zoosafari Fasanolandia’yı geziyoruz.
58lPuglia TarantoHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu’nun keyifli sunumu ile Jean Franco Giorgio’nun müthiş otomobil koleksiyonunu geziyoruz.
57lPuerto RicoHEMEN İZLE Castillo San Christobal’de Ayhan Sicimoğlu’ndan Puerto Rico’nun tarihini dinledikten sonra El Morro olarak bilinen Castillo San Felipe Del Morro’ya geçiyoruz.
56lNice - CimiezHEMEN İZLE Musée Matisse’e gidiyor ve fovizm sanat akımını geliştiren Fransız ressam Henri Matisse’in hayatını ve eserlerini Ayhan Sicimoğlu’ndan dinliyoruz.
55lBraHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu’nun keyifli sunumu ile önce daktilo müzesini ardından sevimli bisiklet müzesini geziyoruz.
54lSabancı MüzesiHEMEN İZLE Bu hafta Sabancı Müze’sinde muhteşem bir sergide Rus Avant- Garde Sanatı’nın sergisindeyiz. Olağanüstü sanatçılar ve onların eserlerini gezip bilgi edineceğiz.
53lNiceHEMEN İZLE Yahudi kökenli Rus/Fransız ekspresyonist ressam Marc Chagall’ın eserlerinin sergilendiği muhteşem müzeyi gezeceğiz ve sanatçının hayatını Ayhan Sicimoğlu’ndan dinleyeceğiz.
52lAlbaHEMEN İZLE Piemonteli devlet adamı Kont Cavour Camillo Benso’yu tanıyor ve kalesini geziyoruz.
51lBolognaHEMEN İZLE Ayhan sicimoğlu ile Limonata’nın bu bölümünde Bologna’da dondurma avına çıkıyoruz.Leziz dondurma tadımları yaptıktan sonra,meşhur Carpigiani Gelato Müzesi’ni geziyoruz.
50lSpaletoHEMEN İZLE Spaleto’yu Ayhan Sicimoğlu’nun keyifli anlatımı ile tanıyor, tarihi yapılara göz gezdiriyoruz.
49lOkinawa AdasıHEMEN İZLE Okinawa’nın merkezi Naha’yı geziyor,Kimono yapımını ve mercan boyama sanatını öğreniyoruz.
48lModenaHEMEN İZLE Luciano Pavarotti’nin son günlerini geçirdiği,sonrasında müze haline getirilen evini geziyor,büyük İtalyan tenorun yaşamına ve sanat hayatına göz gezdiriyoruz.Programımız keyifli bir yemekle son buluyor.
47lOkinawa AdasıHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu, Limonata'nın bu bölümünde, dünyanın en yaşlı ve sağlıklı insanlarının yaşadığı ütopik Okinawa Adası'na gidiyor.
46lXianHEMEN İZLE Arkeoloji dünyasında büyük heyecan yaratan Terra-Cotta ordusunu ziyaret ediyoruz.
44lTokyo Ulusal MüzesiHEMEN İZLE Japonya’da Tokyo’da Tokyo’yu her yönüyle anlatan dev gibi bir şehir müzesini geziyoruz.
43lÇin SeddiHEMEN İZLE Çin Seddi’nin yapılışının acıklı hikayesini ve nedenlerini anlatıyoruz.
42lFransa - NiceHEMEN İZLE Fransa’nın güneyinde Nice’de çok ilginç bir sanatçıya Benjamin’e konuk olup onun birbirinden çılgın çalışmalarını görme şansımız oluyor...
41lHalong KörfeziHEMEN İZLE Bugün dünyanın modern yeni yedinci harikası olan Halong Körfezi’ndeyiz. Yüzen köyler, mağaralar bugün gezip göreceğimiz yerler arasında yer alıyor.
40lMadridHEMEN İZLE Madrid’e gidip de 3 neslin toplandığı bu paha biçilmez esreleri görmeden dönmek olmaz…
39lVasa MüzesiHEMEN İZLE 1628 yılından kalan bu geminin nasıl korunduğunu görünce inanamayacaksınız.
38lPatmosHEMEN İZLE Buranın ve Patmos’un tarihteki önemini öğreniyoruz.
37lAmalfiHEMEN İZLE Ve bu köye ait bilmediğimiz birçok ilginç şeyleri gezerek öğreniyoruz.
36lAmorgos AdasıHEMEN İZLE Ve ada sakinlerini yakından tanıyoruz.
35lÜrdünHEMEN İZLE Sicimoğlu, bu bölümde, Unesco tarafından yeni yedinci dünya harikası olarak kabul edilen, Petra vadisini geziyor. Petra Antik Kenti'nin benzersiz atmosferi ekrana geliyor.
34lMachupicchuHEMEN İZLE Machupicchu'da 3300 metrede, İnka medeniyetlerine ait bu eşsiz coğrafyada ilginç ve keyifli bir deneyime şahit olacaksınız.
33lSan GimignanoHEMEN İZLE Toskana’nın göbeğinde bulunan San Gimignano Kasabası'nda bir gezintiye çıkmadan önce, Boboli fırınının nefis ekmek ve pizzalarını tattıktan sonra, bölgenin İtalya için önemini ve tarihçesini gezerek öğreniyoruz.
32lAlternatif AtinaHEMEN İZLE Duvardaki grafitileri, tiyatroları, kafeleri ile bambaşka bir Atina'ya hazır olun.
31lKolombiyaHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu ile Kolombiya'nın başkenti Bogota'da, Zipaquira kasabasında bir tuz madenine gidiyoruz ve yerin 200 metre altında dünyanın en büyük yer altı katedralini görüyoruz.
30lBiot KasabasıHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu ile Fransız modern sanatın en önemli ismi olan 1881 doğumlu Fernand Leger’nin müzesin geziyoruz ve Pablo Picasso, Marc Chagal gibi ünlü isimlerin mentoru olan bu dünya çapındaki sanatçının eserlerini tanıyoruz. Sanat ile dolu olan bu bölümü kaçırmayın!
29lOrvietoHEMEN İZLE Limonata’nın bu bölümünde Ayhan Sicimoğlu, beyaz şaraplarıyla ünlü İtalya’nın sessiz ve turistik kasabası Orvieto’da.
28lRoma DondurmasıHEMEN İZLE Hepsi doğal ürünlerden yapılmış bu lezzet şöleni ekranlarda...
27lHauterivesHEMEN İZLE Bu kasabada kendisi kadar hikayesi de ilginç olan, Le Palais Ideal (İdeal Saray) ekranlara geliyor.
26lBatumHEMEN İZLE Limonata'da, Ayhan Sicimoğlu bu bölümde Gürcistan Batum'da.
25lGuggenheim MüzesiHEMEN İZLE Limonata'da Ayhan Sicimoğlu, İspanya'nın Bask bölgesindeki Bilbao şehrinde görülmeye değer mimari bir yapı olan, Guggenheim Müzesi'nde.
24lMaeght MüzesiHEMEN İZLE Dünya çapındaki sanatçıların eşsiz eserleri ekranlara geliyor.
23lMouginsHEMEN İZLE Pablo Picasso, Edith Piaf, Winston Churcill gibi pek çok ünlünün uğrak yeri olan bu huzurlu ve sevimli kasaba Limonata'da ekranlara geliyor.
22lFloransaHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu,rönesansın doğum yeri olarak bilinen,sanatı,kültürü ve mimarisi ile ünlü,dünyanın en önemli ve güzel şehirlerinden biri olan Floransa'da.
21lAtinaHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu, Limonata'da, eski Yunan medeniyetinin merkezi, Yunanistan'ın başkenti Atina'da...
20lRoma Borcini VatikanHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu'nun yolculuğu büyüleyici tarihi ve kendine has lezzetlerine sahip olan İtalya'nın başkenti Roma'da devam ediyor.
19lSakız AdasıHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu, Limonata'da, adını sakız ağaçlarından alan ve İzmir'e yakınlığı ile bilinen, Ege'nin sessiz ve sakin adası olan Sakız Adası’nda...
18lZagrebHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu bu bölümde, III. Murat döneminde Hırvatistan açıklarında batan Gnalic batığını incelemek üzere Hırvatistan'a gidiyor.
17lSt. PetersburgHEMEN İZLE St. Petersburg'un tarihi yapısı, kültürü, yemekleri ve gelenekleri Ayhan Sicimoğlu ile Limonata'da.
16lTayland AyutayaHEMEN İZLE Tayland'ın tarihi yapısı, kültürü, yemekleri ve gelenekleri Ayhan Sicimoğlu ile Limonata'da.
15lObidusHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu bu kez Portekiz'in küçük bir kasabası olan Obidus'ta çikolata festivali ile karşımıza çıkıyor...
14lAntiblesHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu bu kez Fransa'nın liman kenti olan Antibes'ten izleyici ile buluşuyor.
13lArjantinHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu'nun yolculuğu tangolar eşliğinde Arjantin'de devam ediyor.
12lRomaHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu'nun limonata tadındaki yolculuğu Roma'da devam ediyor.
11lMalaga ve SevillaHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu'nun yolculuğu Malaga ve Sevilla'da devam ediyor.
10lSicilyaHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu, Sicilya Taormina ve Katanya'da yolculuğuna devam ediyor.
9lİtalyaHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu Limonata'nın bu bölümünde,İtalya'da;Bologna,Dozza ve Ravenna'yı ekranlarınıza getiriyor.
8lKoyun Adası (Inoussa Adası)HEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu Limonata'nın bu bölümünde,büyük armatörlerin doğum yeri olan Inoussa Adası'na gidiyor.
7lSakız AdasıHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu bu bölümde Sakız Adası'na gidiyor ve Paskalya Şenliklerine katılıyor.
6lGüney AfrikaHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu'nun yolculuğu Güney Afrika'da devam ediyor.
5lİtalyaHEMEN İZLE Limonata'nın bu bölümünde Ayhan Sicimoğlu arkadaşı Kont Luigi Deciani'yi evinde villa Gallici Deciani'de ziyaret ediyor.
4lNiceHEMEN İZLE Avrupa'nın en büyüleyici şehirlerinden Nice,800 yıldır müthiş bir karnavala ev sahipliği yapıyor.Bu eğlenceli karnaval Ayhan Sicimoğlu'nun sunumuyla ekranlara yansıyor.
3lAlmanyaHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu ile Almanya'ya davetlisiniz.
2lRoma ve UmbriaHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu eski arkadaşlarıyla Roma'da buluşup,Umbria bölgesinde Gubbio ve Spoleto kasabaları ile Fabiano bölgesini geziyor.
1lHindistanHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu'yla yeni bir nefes yeni bir ses... Limonata... Vurmalı çalgılar ustası, dünyanın en kalabalık ülkelerinden Hindistan'ın yolunu tutuyor.