Peru Lima 2

Режиссёр: - Автор сценария: - В ролях: -
Жанр: Yemek Дата выхода: 18.01.2017 Продолжительность: 28 минут
20lUrlaHEMEN İZLE Güler Köstem ile Zeytinyağı Müzesini geziyor ardından şef Hilal Gökmen ile otlu arancini yapımı için mutfağa geçiyoruz.
19lDiyarbakırHEMEN İZLE Diyarbakır kültür merkezi öğrencilerinden (Ayhan Sicimoğlu’nun davul performansı eşliğinde) muhteşem bir folklör şöleni izliyor, ardından yöresel lezzet kabak meftunesi yapımı için Ayla Hanım ile mutfağa geçiyoruz.
18lDiyarbakırHEMEN İZLE Sülüklü Han’da Filiz Hanım ile buluşuyor, alışverişimizi yapıyor ve bembeyaz örtülü Diyarbakır’da susam helvası, diğer adıyla çekem yapıyoruz.
17lBosna HersekHEMEN İZLE Buna Nehri’nin kaynağında bulunan Blagay Tekkesi’ni Ayhan Sicimoğlu’ndan dinliyor, ardından Faris şef ile boşnakların geleneksel tatlısı tufahija (elma tatlısı) yapımına geçiyoruz.
16lBosna HersekHEMEN İZLE Ramiza Hanım ile boşnakların en sevilen lezzetlerinden bey çorbası yapıyoruz.
15lSaraybosnaHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu ile Gastronomi Maceraları’nın bu bölümünde Saraybosna’dayız. Cevada Hanım ile alışverişimizi yapıp, nefis boşnak böreği yapımına geçiyoruz.
14lİstanbulHEMEN İZLE Eminönü’nde alışverişimizi yapıp, ardından Mısır Çarşısı’nda bulunan tarihi lokantaya geçiyor, Bayram Usta ile kağıtta levrek pişiriyoruz.
13lİstanbulHEMEN İZLE Mari Parsehyan ile Beyoğlu balık pazarında alışverişe çıkıyor, ardından Cihangir’de bulunan restauranta geçip nefis bir uskumru dolması pişiriyoruz.
12lAğvaHEMEN İZLE Süleyman Gelibolu ile mantar avına çıkıyor, ardından doğanın ortasında, nefis bir mekanda mantarlı köy tavuğu pişiriyoruz..
11lMardinHEMEN İZLE Deyrulzafaran Manastırı’nı geziyor ardından Mardin’in eski lezzetlerinden olan incasiye yapımı için şef Kadir Alper ile mutfağa geçiyoruz.
10lİstanbulHEMEN İZLE Yemek safarisine çıkıyor, birbirinden leziz tatları şef Ali Ronay’ın keyifli sohbeti eşliğinde deneyimliyoruz. Ardından mutfağa geçiyor,Perulu şef Bruno Santa Cruz ile lomo saltado yapıyoruz.
9lİstanbulHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu’nun keyifli anlatımı ile Osmanlı Bankası Müzesi’ni geziyor, ardından şef Maksut Aşkar yorumu ile müthiş bir imam bayıldı yapımına geçiyoruz.
8lİzmir - KarşıyakaHEMEN İZLE Karşıyaka Yelken Kulübü’nde optimist yelkencilerimizin yarışına katılıyor, ardından Mikail Usta ile pastırmalı levrek yapımına geçiyoruz.
7lİzmir-BirgiHEMEN İZLE Dostlarımız Neptün Soyer ve Ahmet Güzelyağdöken ile yöreyi geziyor, ardından Gölcük’e geçip Ahmet Bey ile güveçte yayın balığı yapıyoruz.
6lGaziantepHEMEN İZLE Ebru Bayıl Öcal ile buluşup alışverişimizi yapıyor, mekana geçip Antep mutfağından damat dolması yapıyoruz.
5lGaziantepHEMEN İZLE Hanifi Ekti Usta ile buluşup alışverişimizi yapıyor, Gaziantep’in meşhur yemeği ayvalı ekşili taraklık yapımına geçiyoruz.
4lİzmirHEMEN İZLE Dostumuz Ahmet Güzelyağdöken ile Güzelbahçe Balık Pazarı’nda buluşup alışverişimizi yapıyor ardından Şakran’a geçiyor ve Kayhan Usta ve eşi Şengül hanım ile kabaklı karides yapıyoruz.
3lİstanbulHEMEN İZLE Ünlü sanatçı Ahmet Güneştekin’in sanat atölyesini geziyor ardından Mahmutbey’de bulunan şık restaurantta şef Sinem Özler ile içli köfte ve lahmacun yapımına geçiyoruz.
2lŞileHEMEN İZLE Emre Şen şef ile kendi seralarınadan topladıkları ile güzel lezzetler ve türüf mantarlı ev yapımı makarna yapıyoruz.
1lMersin - GilindireHEMEN İZLE Huriye Yıldız Kara (Huriş Alatus) ile Molla Mehmet çiftliğini geziyor, doğanın eşsiz bitkilerini ve mahsüllerini tanıyor, ardından enfes bir Yörük yemeği olan lepe yapımına geçiyoruz.
153lMersinHEMEN İZLE Silifke’nin Boğsak Koyu’nda Ömer Faruk şef ile buluşuyor narenciye aromalı kırmızı karides pişiriyoruz.
152lTarsus HEMEN İZLE Tarsus Slow Food Yeryüzü Pazarı’nın açılışını yapıyor, pazarı gezip emektar hanımefendilerin elleriyle hazırladıkları yöreye ait lezzetleri tadıyoruz. Ardından Uğur Usta ile nefis bir humus yapımına geçiyoruz.
151lAdanaHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu ile Gastronomi Maceraları bu bölümde Adana’da..Dostlarımızla Adana’yı geziyor ardından nefis bir içli köfte yapıyoruz.
150lBodrumHEMEN İZLE Bodrum’un sanatla iç içe yeni nesil kütüphanesini geziyor ardından şef Anıl Karaduman ile Napoli usulü dört peynirli pizza yapıyoruz.
149lFoçaHEMEN İZLE İzmir Gourmet Guide’dan dostlarımızla buluşup taze balıklarımızı aldıktan sonra Foça’nın şık İtalyan restaurantına geçiyor ve şef Carmine Morgese ile orecchiette alla pugliese pişiriyoruz.
148lTireHEMEN İZLE İzmir Gourmet Guide’dan dostlarımız ile buluşuyor, Tire’nin huzur dolu Kaplan Köyü’ndeki şık restauranta geçip, şef Serkan Çakır ile balcan balığı pişiriyoruz.
147lBozcaadaHEMEN İZLE Tatlı yiyip tatlı konuşalım diyor ve maceramıza Ada’nın butik çikolatacısında çikolata yapımı ve tadımı bile başlıyoruz. Ardından denizden taze çıkmış balığımızı alıyor ve bölgenin denize sıfır, kale manzaralı sempatik restaurantında, Erhan Sinör ve İlke Diler ile adabeyi buğulama pişiriyoruz.
146lSeferihisarHEMEN İZLE Balık mezatında başlayan maceramız Urla’nın meşhur restaurantlarından birinde devam ediyor. Şef Osman Sezener ile odun ateşinde fümelenmiş Ayhan Sicimoğlu kalamarı pişiriyoruz.
145lBozcaadaHEMEN İZLE Sonra bölgenin tanınmış restaurantlarından La Madonna’da şef Çiğdem Sonkurt ile deniz kestaneli spagetti pişiriyoruz.
144lBozcaadaHEMEN İZLE Arkadaşımız Emre şef bizlere leziz mi leziz “pasta ai frutti di mare” pişiriyor.
143lBozcaadaHEMEN İZLE Bozcaada’nın sempatik butik cafelerinden birine uğrayıp tatlımızı alıyor, ardından ünlü komediyen Ata Demirer’in Tirhandili Küheylan’ına geçiyoruz. Muhteşem bir sohbet eşliğinde levrek buğulama pişiriyoruz.
142lBodrumHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu İle Gastronomi Maceraları’nın bu bölümünde Bodrum’dayız. Bodrum’un ünlü sanat galerilerinden biri olan mekanı geziyor ardından mutfağa giriyoruz.
141lBodrum TürkbüküHEMEN İZLE Yelkenle yaptığımız turdan sonra Bodrum’un ünlü restaurantlarından birine geçiyor ve dülger balığı tabağı yapıyoruz.
140lİstanbul BoğazıHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu İle Gastronomi Maceraları'nın bu bölümünde İstanbul boğazındayız.
139lEminönüHEMEN İZLE Şef Ömür Akkor ile buluşup alışverişimizi yapıyor ardından restauranta geçip enfes domates soslu sardalya pişiriyoruz.
138lİzmirHEMEN İZLE Programımızı efsane sanatçımız Dario Moreno’yu anarak açıyoruz.Asansör kulesine gidiyor,kulenin tarihini öğreniyor ardından Asansör Restaurant’ta Erdinç şef ile kuzu etli şevketi bostan yapıyoruz.
137lİzmirHEMEN İZLE Dostumuz Ahmet Güzelyağdöken ile Güzelbahçe balıkçı barınağında buluşup alışverişimizi yaptıktan sonra Balmumu Lokantasında Ahmet Bey’den nefis bir kefal pilaki tarifi öğreniyor ardından tadıma geçiyoruz.
136lİstanbulHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu ilk önce Feriköy antika pazarını geziyor, antika pazarındaki alışverişinden sonra nefis waffle schnitzelin tadına bakıyor.
135lİstanbulHEMEN İZLE Şef Murat Deniz Temel ile Dikilitaş pazarında buluşuyor,alışverişimizi yapıp kısa bir tatlı molası ardından Alaf Kuruçeşme’ye geçiyoruz.Şef Deniz’den yörük yemeği olan batırık tarifini öğreniyor ve tadıyoruz.
134lİstanbulHEMEN İZLE Ressam Hatice Aras’ın Tophane’de bulunan resim galerisini geziyor ardından Maslak Abi’s e geçiyoruz. Şef İpek Demirci ile mercimek güveç yapıyor ve restaurantın diğer lezzetlerini tadıyoruz.
133lCaddebostanHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu And Latin All Stars orkestrasıyla Snob Street Food’da leziz bir hamburger yiyor ardından müthiş bir konser için Caddebostan Kültür Merkezi’ne geçiyoruz.
132lKatarHEMEN İZLE Ardından yörenin meşhur restaurantı Mamig’e gidiyor ve Urfa asıllı şef Zarmig ile Ermeni usulü patlıcan sarması yapıyoruz.
131lBanana IslandHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu ile Gastronomi Maceraları’nın bu bölümünde Doha’da Banana Island’dayız. Şef Bashar ile buluşup kuzu sarma pişiriyoruz.
130lDohaHEMEN İZLE Şef Efe Can Salar ve yardımcısı Sezar ile buluşup The Ritz Carlton’da Katar’ın geleneksel yemeği makbuş pişiriyoruz.
129lAntalyaHEMEN İZLE Şef Uğur bey ile Tuvana Hotel Seraser Fine Dining Restaurant’ta beef wellington pişiriyor ardından hotel sahibi dostlarımızla keyifli bir sohbet sonrası tadıma geçiyoruz.
128lAmasyaHEMEN İZLE Şef Fatih Bey ile manav ve kasap alışverişimizden sonra Taşova yöresinin meşhur (iğne ucu) çiçek bamyasını yapmak üzere mutfağa giriyoruz.
127lPatmosHEMEN İZLE Eski dostumuz Hristos ile buluşuyor ardından denizden taze çıkmış kalamarlarımızı alıp, sahibi olduğu Pleiades’e geçiyoruz. Chef Eric (Faik) ile muhteşem bir kalamar tabağı hazırlıyoruz.
126lLerosHEMEN İZLE Porto Nikola’da Şef Nikos ile eşsiz manzara eşliğinde bademli levrek pişiriyoruz.
125lLerosHEMEN İZLE Dostumuz Dimitris ile adayı gezip, alışveriş yapıyor, ardından Taverna Dimitris O Karaflas’ta muhteşem manzara eşliğinde şefin spesiyalini tadıyoruz.
124lVeronaHEMEN İZLE Dünyaca ünlü opera sanatçımız Murat Karahan’la önce sanata doyuyor ardından Trattoa Tre Marchetti’de Papazın Lokması’nın yapılışını öğreniyoruz.
123lVeronaHEMEN İZLE Ülkemizi dünya çapında temsil eden opera sanatçımız tenor Murat Karahan ile Verona’yı geziyor ardından Ristorante Greppia’da şef Andrea ile narenciyeli levrek pişiriyoruz.
122lVeronaHEMEN İZLE Dostumuz Jacopo ile alışverişimizi yaptıktan sonra şehrin en iyi restaurantlarından Yard’a geçip şef Andrea Baltieri ile otlu ve trüf mantarlı risotto yapıyoruz.
121lMeis AdasıHEMEN İZLE Şef Christina ile Meis usulü lokum ahtapot yapıyor, Yunanlı ve Kıbrıslı dostlarımızla keyifli bir sohbet eşliğinde tadım yapıyoruz.
120lDenizliHEMEN İZLE Denizli’nin Bağbaşı Yaylası’nda şef Metin Ayhan Yiğit ile Babadağ yöresinin meşhur keşkek yemeğini yapıyor,Denizli’nin lezzetlerini tadıyoruz.
119lIschia AdasıHEMEN İZLE Programımız Bar Calise’de keyifli bir sohbetle başlıyor. Ardından Hotel Terme Manzi’de bulunan Michelin yıldızlı Restaurant Il Mosaico’da şef Enzo David ile ançüez ve karnabaharlı linguine yapıyoruz.
118lIschia AdasıHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu ile Gastronomi Maceraları’nın bu bölümünde Ischia Adası’ndayız. Il Focolare Restaurantta chef Agostino D'ambra ile güveçte tavşan eti pişiriyoruz.
117lİtalya İschia AdasıHEMEN İZLE Chef Giancarlo Lo Giudice ile buluşup adanın sempatik balıkçılarından taze deniz mahsüllerimizi aldıktan sonra,chefin bahçesinden organik sebzelerimizi topluyor ve mutfağa geçip mürekkep balıklı spagetti yapıyor.
116lNapoliHEMEN İZLE Maceramıza Napoli’nin ana meydanı Piazza Del Plebiscito’da başlıyoruz.Ardından L’atro Coco Loco Restaurant’a geçip enfes napoliten kabuklu tabağı yapıyoruz.
115lNapoli HEMEN İZLE Hakiki mozzarella yapımını en baştan öğreniyor ardından şef Maria ile enfes bir paccheri dolması yapıyoruz.Programımız Ayhan Sicimoğlu’nun olmazsa olmazı dondurma tadımı ile son buluyor.
114lMarsaxlokkHEMEN İZLE Kasabayı Ayhan Sicimoğlu’nun keyifli sunumu ile gezdikten sonra Ristorante Capo Mulini’ye gidiyor ve sempatik şef Maxin ile deniz mahsüllü makarna yapıyoruz.
113lGozo AdasıHEMEN İZLE Chef George Borg ile buluşup alışverişimizi yaptıktan sonra Vini E Capricci By Abraham's a geçiyor ve karnabahar yahni yapıyoruz.
112lİstanbulHEMEN İZLE İstanbul’un önemli gastronomi mekanlarından birinde İtalyan şef Claudio Chinali ile mozzarella yapımını öğreniyor ardından muhteşem bir gnocchi pişiriyoruz.. Program sonunda yemeği minik jürimiz ile tadıyoruz.
111lBursaHEMEN İZLE Şef Vittorio Sindoni ile buluşuyor,muhteşem Bursa pazarını gezip alışveriş yapıyoruz.Ardından da Vittorio Ristorante’ye geçiyor ve kadim dost Vittorio ile enginarlı risotto yapıyoruz.
110lİtalya - MilanoHEMEN İZLE Alışverişimizi tamamlayıp Ristorante La Veranda’ya geçiyor ve bezelyeli, robiolalı enfes bir risotto yapıyoruz.
109lPugliaHEMEN İZLE Denizden yeni çıkmış taze deniz mahsüllerini tattıktan sonra 17.yüzyıldan kalma muhteşem çiftlik evi Masseria Montenapoleone’ye gidiyor ve leziz siyah nohut ve sübyeli cavatelli yapıyoruz.
108lConversanoHEMEN İZLE Sicimoğlu’nun keyifli anlatımı ile Conversano Kalesi’ni geziyor ardından şef Antonio Zaccardi ile kasabanın meşhur Michelin yıldızlı restaurantı Pasha’da,cime di rapa eşliğinde kırmızı karides yapıyoruz.
107lPuerto Rico San JuanHEMEN İZLE Sicimoğlu’nun 42 senelik dostu Luca Giussani’nin mutfağına giriyor ve Cacio E Pepe Con Salmone yapıyoruz.
106lSan JuanHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu ile ilk önce sokak lezzetlerini tadına bakıyor ardından bir halk lokantasına gidip şef William ile Porto Riko’nun meşhur yemeklerinden mofongo yapıyoruz.
105lRawaiHEMEN İZLE Rawai pazarını dolaşıp, karideslerimizi aldıktan sonra yerel yemekleri olan Pad Thai’nin yapılışını öğreniyoruz.
104lPhuket AdasıHEMEN İZLE Denizden yakaladığımız taze sübyeleri pişiriyor ve eşsiz manzara eşliğinde yiyoruz.
103lPhuketHEMEN İZLE Adanın rengarenk pazarını gezdikten sonra,detox merkezine gidip sağlıklı ve leziz bir meyve salatası yapıyoruz.
102lCarruHEMEN İZLE Bu hafta İtalya’nın kuzeyinde Carru'dayız. Piyemonte bölgesinin lezzetli haşlanmış etlerinin tadına bakıyoruz.
101lLa MorraHEMEN İZLE Yumurtadan brokoliye her şeyin organiğini alıp şef Jean Luca ile brokolili tagliatelle pişiriyoruz.
100lAstiHEMEN İZLE Bölgenin genç kuşak önemli şeflerinden Enrico Pivieri ile buluşup alışverişimizi yaptıktan sonra Il Cavallo Scosso’ya gidiyor ve kerevitli fassona danası tartar yapıyoruz.
99lNiceHEMEN İZLE 1800'lü yıllarda kurulan, Nice'in bu tarihi otelinin hikayesini Ayhan Sicimoğlu'ndan dinledikten sonra Fransızların meşhur tatlısı crepes suzette yapıyoruz.
98lNiceHEMEN İZLE Nice limanının en iyi restaurantlarından L’ane Rouge’da ünlü şef Michel Devillers ile muhteşem bir barbun tabağı hazırlıyoruz.
97lSan SebastianHEMEN İZLE Meson Portaletas’ta pintxos tadımı yaptıktan sonra üç Michelin yıldızlı “Restaurante Arzak” a gidiyor ve şef Elena Arzak’ın masasında onun yaptığı muhteşem ızgara istiridyeleri yiyoruz.
96lFransaHEMEN İZLE Balık pazarında deniz kabukluluları alışverişinden sonra Le Bar Jean’da kum midyesi ve sülünez yapıyoruz.
95lBilbaoHEMEN İZLE İlk önce bölgenin önemli pazarı La Ribera’yı geziyoruz. Ardından Restaurante Amaren’de şefin leziz spesiyallerini tadıyoruz.
94lGubbioHEMEN İZLE Abbazia Di Vallingegno, Ristorante Nco’da Chef Letizzia ile trüf mantarlı cappelletti yapıyoruz. Keyifli seyirler.
93lGubbioHEMEN İZLE Programımıza Museo Civico Palazzo Dei Consoli’yi gezerek başlıyor, ardından Şef Francesca ile Ristorante Dei Consoli’de trüf mantarlı omlet pişiriyoruz. Keyifli seyirler.
92lBolonya HEMEN İZLE Bolonya’nın meşhur şeflerinden Mario Ferrara ile Bolonya sokaklarını ve pazarını geziyor,alışverişimiz bittikten sonra Trattoria Scaccomatto’da midyeli rascatelli pişiriyor ve şefin spesiyallerini tadıyoruz.
91lBolonyaHEMEN İZLE Telsiz telgrafın mucidi Guglielmo Marconi’nin evi Villa Griffone Marconi müzesini geziyoruz. Ardından Ristorante Marconi’de Chef Aurora ile leziz bir capalleti yapıyoruz.
90lBolonyaHEMEN İZLE Cantina Bentivoglio’da Tortello yapımını öğreniyoruz. Maceramız müthiş bir Jazz konseri ile son buluyor.
89lBolonyaHEMEN İZLE Tortellone ve tagliatelle yapımını öğreniyor ardından bu muhteşem lezzetleri tadıyoruz. Programımız Bolonya’nın meşhur keman ustası Bruno Stefanini’nin küçük sempatik dükkanında hoş bir sohbetle son buluyor. Keyifli seyirler.
88lMaldivlerHEMEN İZLE Akşama ise dostlarla Maldivler’in muhteşem manzarası eşliğinde leziz balık ziyafeti var. Keyifli seyirler.
87lPetroia HEMEN İZLE Castello Di Petroia’da şef Walter Passeri ile Petroia bölgesine ait bir makarna olan dana biftekli strangozzi yapıyoruz. Ardından bahçesinde yemek yediğimiz bu muhteşem kaleyi sahibi Carlo ile geziyoruz.
86lUmbria/GubbioHEMEN İZLE Eski bir manastır olan Park Hotel Ai Cappuccini’yi geziyor, ardından şef Alberto ile gubbio usulü pazılı tavuk yapıyoruz.
85lİtalya/PerugiaHEMEN İZLE La Rosetta’da siyah trüf mantarlı tagliatelle yapıyoruz.Yemek sonrası ise Perugia’nın sempatik halkı ile,muhteşem sokak müzisyenlerin keyifli konserine tanıklık ediyoruz.
83lÇin- Şanghay HEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu, yemek cenneti Uzakdoğu Çin- Şanghay ‘de usta bir Türk şefinin Uzakdoğu ürünlerini kullanarak hazırladığı lezzetli yemeklerini keşfediyor.
82lŞanghayHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu bu bölümde gökdelenler kenti olarak da adlandırılan Şanghay’da bir aile evinde tatlı su karidesinin tadına bakıyor.
81lTokyoHEMEN İZLE Doğu’nun başkenti Tokyo’da usta şeften sushi yapmanın inceliklerini öğreniyoruz.
80lNiceHEMEN İZLE Fransa’nın güneyinde Nice’in lezzetli sokak yemeklerini ve beş kuşak yemek yapan bir aile restoranını keşfediyoruz.
79lNiceHEMEN İZLE Sebze meyveden tutun da antika yemek takımlarına kadar bulunan bu pazarı Rosa ile gezip sonrasında onun atölyesinde ançuez ezmesinden nefis bir yemek yapıyoruz.
78lAtinaHEMEN İZLE Atina’da Karamanlidika lokantasında Şef Yorgo ile mis gibi dana etinden kavurma pişiriyoruz.
77lKatanyaHEMEN İZLE Çok keyifli ve harika bir program izlemeye hazır mısınız ? O zaman hep beraber Sicilya’da Katanya’ya gidelim ve şef Sandra ile kılıç balıklı makarna pişirelim.
76lTorinoHEMEN İZLE Torino’da Kuzey İtalya’nın en büyük tarihi pazarında Şef Marco ile alışveriş yapıp Michelin yıldızlı lokantada kırmızı karidesli risotto pişiriyoruz.
75lVietnamHEMEN İZLE Vietnam’da Halong Körfezi’nde teknede şefimizle beraber dana kavurma pişiriyoruz.
74lLondraHEMEN İZLE Londra’da Borough markette İspanyol şef Samuel ile alışveriş yapıp çok şık bir restoranda Jazgir’de bir Hint yemeği pişiriyoruz: fener balığı tava.
73lMadridHEMEN İZLE Madrid’de barış pazarında iki önemli şef Colin ve Amalio ile buluşup alışveriş yapıyoruz ve nefis bir levrek pişiriyoruz.
72lWaxholm AdasıHEMEN İZLE Stockholm’de nehir gemisiyle güzel bir gezintiye çıkıp Waxholm Adası’na geliyoruz. Burada şirin bir köy evinde linda ile tarçınlı çörek pişiriyoruz.
71lStockholmHEMEN İZLE Burası opera binasının altında bir kraliyet lokantası ve bütün kraliyet ailesi buradan yiyor. Biz de İtalyan şefin sunumuyla İsveç somon ve havyarının tadımını yapıyoruz.
70lPatmos Adası 2HEMEN İZLE Grikos körfezinde Plefsis lokantasında Şef Hristos ile nefis deniz mahsülleri köftesi yapıyoruz.
69lPatmosHEMEN İZLE Şef Christina ile mürekkep balıklı ve minik karidesli risotto pişiriyoruz. Yanında hepimizin bildiği ancak oldukça değişik bir sunumda greek salade...
68lPasitano SahilleriHEMEN İZLE Sadece deniz yoluyla gelinen bu adada da Adolfo lokantasında şef Daniele ile kırmızı karidesli yeşil biberli spagetti pişiriyoruz.
67lİtalya (Amalfi)HEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu ile Nerano plajında, Maria Grazia lokantasında, 1950’den beri bu lokantada nesilden nesile pişmekte olan spagetti a la nerano pişiriyoruz.
66lİtalya (Sorrento)HEMEN İZLE Sicimoğlu ile bir plaj lokantası olan Il Pirata lokantasında şef Gerarto ile kılıçbalığı milföyü pişirip, nefis bir manzaraya karşı tadım yapıyoruz...
65lAmargosHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu bu bölümde, Yunanistan'ın Amorgos adasında! Captain Dimos Lokantası'nda şef Vangelis klasik Yunan yemeklerini kendi tarzında pişiriyor.
64lChiosHEMEN İZLE Sicimoğlu ve şef Yorgo, bu bölümde deniz kenarında lezzetli deniz ürünleriyle arpa şehriye hazırlıyor. Nefis bir yemeğin ardından heyecanlı bir maceraya atılıyorlar.
63lÜrdünHEMEN İZLE Bait Ali Camp'ta Sicimoğlu ve Milad Usta zarb kebabı yani bizdeki adıyla kuyu kebabı yapıyor. Ürdün'ün bu lezzetli bedevi yemeğini yiyen Ayhan Sicimoğlu, çölde eşsiz güzellikteki gün batımını da ekranlara getiriyor.
62lPeru Lima 2HEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu ile Gastronomi Maceraları'nda Peru'nun başkenti Lima'da, dünyanın en iyi 10 fusion lokantalarından biri olan Maido'da şef Cesar'ın mutfağına giriyoruz.
61lPeru LimaHEMEN İZLE Peru'nun başkenti Lima'da, Ayhan Sicimoğlu ve yakın dostu Ugo, beraber çin, Japon ve Peru esintileri taşıyan "Lomo Saltado" yapıyorlar. Bu lezzet şöleninde, tatlı olarak ise, inkalardan kalma bir meyve olan lukumu ile yapılan bir tatlı var... Müzik ile yemeğin içiçe olduğu bu ziyafeti kaçırmayın!
60lSagniminianoHEMEN İZLE Safran cenneti olan bu kasabada, safranlı sebzeli risotto bir başka...Ayhan Sicimoğlu ve avcı şefimiz Piero, dana etli papardelle pişiriyorlar.Bu lezzetli macerayı kaçırmayın!
59lFloransaHEMEN İZLE Sicimoğlu, önce 3 tane şefle ribolita çorbasını tadıyor. Ardından, şeflerimizden biri ile mutfağa girerek, ribolita çorbasının modernize edilmiş şeklini beraber yapıyorlar.Kara lahana dondurması da bu bölümün sürprizi...
58lKıbrıs Şerif abaHEMEN İZLE Taş fırında pişirilen nefis ekmekler, börekler ekrana geliyor. Bu eşsiz lezzet şöleni için ekran başına!
57lAtina Deniz MezeHEMEN İZLE İstanbul'da Yeniköy'de uzun yıllar yaşamış Tasos ve Angelika ile Atina’nın en güzel İstanbul mezeleri yapan lokantasında, nefis bir kalamar dolması yapıyoruz.
56lAtina ZampanoHEMEN İZLE Tabiki öncesinde alışveriş...
55lKolombiyaHEMEN İZLE Hem aşçı hem dünyaca ünlü büyük keman ustası Alfredo De La Fe ile beraber yemek pişirirken, müzik dolu eğlenceli dakikalar sizleri bekliyor.
54lBiot KasabasıHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu ile Gastronomi Maceraları’nın bu bölümünde, yemek ve sanat Fransa’nın güneyindeki Biot Kasabası’nda bir araya geliyor.
53lCannes-FransaHEMEN İZLE Onlarca çeşit peynir, ekmek ve daha bir çok lezzet bu fuarda.
52lYunanistan-Astipalia AdasıHEMEN İZLE Sicimoğlu, bu küçük ve şirin Yunan adasında, kendisini ağırlayan restoran sahiplerine, kökeni Osmanlı mutfağına kadar dayanan kabak tatlısını öğretiyor.
51lYunanistan-Symi AdasıHEMEN İZLE Bu macerada Ayhan Sicimoğlu'na, milli yelkencimiz Edhem Dirvana eşlik ediyor. Taze ıstakozdan yapılan enfes makarna ve daha fazlası bu bölümde...
50lİtalya-AmatriceHEMEN İZLE Bu yemeği yiyenler o bölgedeki depremzedelere de bağış yapmış oluyor.
49lİtalyaHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu, bu bölümde İtalya’da Brezilyalı bir şefin vejetaryen yemeklerini tadıyor.
48lYunanistan-Patmos AdasıHEMEN İZLE Sicimoğlu, buradaki şirin bir lokantada bölgenin eşsiz lezzeti olan "kadayifi ıspanaki"nin tadına bakıyor.
47lFransa- Provence BölgesiHEMEN İZLE Michelin yıldızlı bir lokantada, bahçeden topladığımız taptaze bitkilerle yapılan nefis bir salata ve şekerleme (nugat) müzesi ve fabrikası ekranlara geliyor.
46lKanada-MontrealHEMEN İZLE Şehrin meşhur sebze ve çiçek pazarı Jean Talon pazarının yanı sıra, eşsiz lezzetler de ekranlara geliyor.
45lGürcistan-BatumHEMEN İZLE Batum pazarından alışveriş yapan Sicimoğlu, yörenin değişik tatlarını ekranlara getiriyor.
44lİspanya-Bask BölgesiHEMEN İZLE Sicimoğlu, bu bölümde 1850 yılından beri aynı aileye ait et ve balık üzerine usta bir kır lokantasına misafir oluyor. Sempatik bir şef, şirin bir ortam ve mükemmel bir lezzet…
43lİspanya-Bask Bölgesi/San SebastianHEMEN İZLE Gastronomi Maceraları'nda Ayhan Sicimoğlu, Bask bölgesinin en önemli gastronomi bölgesi olan San Sebastian'da. Sicimoğlu, bölgenin önemli bir atıştırmalığı olan "Pintxos"
42lİspanya-Bask Bölgesi/BilbaoHEMEN İZLE İspanyanın Bask bölgesinde Bilbao'da, Michelin yıldızlı şef Josean Alija ile müthiş lezzetleri tadacağız. Gerçek bir gastronomi cenneti…
41lFransa-NiceHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu Nice’in önemli şeflerinden David Faure ile moleküler mutfağın değişik örneklerine şahit oluyor.
40lFransa-NiceHEMEN İZLE Bu kez, İtalyan ve Fransız yemekleri, Japon bir şefin yorumuyla ekranlara geliyor.
39lİtalya-Toskana/Lucca KasabasıHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu, plastik sanatlar ve yemek sanatının iç içe geçtiği restoran müzede şef Cristiano Tomei ile beraber değişik tatlar deniyor.
38lİtalya-FloransaHEMEN İZLE Gastronomi Maceraları'nın bu bölümünde Ayhan Sicimoğlu, Rönasans'ın doğduğu, İtalya'nın açık hava müzesi olarak bilinen şehri Floransa'da...
37lYunanistan-AtinaHEMEN İZLE İskoprit buğulama ve Türk mutfağının da içinden olan ıspanaklı börek gibi lezzetleri deniyor.
36lYunanistan-AtinaHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu, bu bölümde Atina'da "Gastronomi Maceraları"na kaldığı yerden devam ediyor ve "Tayland usulü karidesli midye" gibi değişik tatlar tadıyor.
35lYunanistan-AtinaHEMEN İZLE Bu bölümde Ayhan Sicimoğlu, Yunanistan’ın başkenti Atina’da el yapımı makarna ve tarhanalı levrek gibi eşsiz tatlarla izleyicilerinin karşısına çıkıyor.
9lİtalya-BolognaHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu'nun maceraları, İtalya'nın lezzet cenneti Bologna'da devam ediyor. Şef Umberto Cavina birbirinden güzel İtalyan yemeklerini sizler için yapıyor.
8lGüney Afrika-Cape TownHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu'nun Güney Afrika Cape Town'daki yolculuğu bu bölümde devam ediyor. Afrika'ya özgü lezzetler ekranlarınıza geliyor.
7lGüney Afrika-Cape TownHEMEN İZLE Bu bölümde Ayhan Sicimoğlu, Güney Afrika'da Cape Town' a doğru yol alıyor.
6lYunanistan-Sakız Adası-Lagada KörfeziHEMEN İZLE Bu bölümde, Ayhan Sicimoğlu Sakız Adası "Lagada Körfezi'nde" birbirinden güzel deniz lezzetlerini tadıyor.
5lYunanistan-Sakız AdasıHEMEN İZLE Bu bölümde Ayhan Sicimoğlu Sakız Adası'nda.
3lİtalya-VenedikHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu bu bölümde İtalya Venedik'te.
2lFransa-NiceHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu'nun maceraları Nice'in ikinci bölümüyle devam ediyor.
1lFransa-NiceHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu bu bölümde Fransa'nın beşinci büyük şehri Nice'e gidiyor.
34lİtalya-RomaHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu, Gastronomi Maceraları'nda, lezzetin, tarihin ve sanatın iç içe geçtiği İtalya'nın başkenti Roma'da...
33lİtalya-RomaHEMEN İZLE Şef Davide Cianelli ile bölgeye özgü eşsiz lezzetleri sunuyor.
32lYunanistan-Psara AdasıHEMEN İZLE Gastronomi Maceraları’nda, Ayhan Sicimoğlu,Sakız Adası’nın kuzeyinde yer alan Psara Adası’ndan evlerinize konuk oluyor...
31lHırvatistan-SibenikHEMEN İZLE Bu bölümde, Ayhan Sicimoğlu, Hırvatistan'ın Sıbenık kasabasından değişik lezzetlerle evlerinize konuk oluyor...
30lHırvatistan-ZagrebHEMEN İZLE Bu bölümde, Ayhan Sicimoğlu, Hırvatistan'ın başkenti Zagreb'den değişik lezzetlerle evlerinize konuk oluyor...
29lGüney İtalya-PugliaHEMEN İZLE Dünya mutfaklarının ritmini Ayhan Sicimoğlu'yla tutmaya hazır mısınız...
28lİtalya-BariHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu, 500 yıllık zeytin ağaçlarının olduğu, İtalya'nın güneydoğusunda yer alan, bir liman kenti olan Bari'de izleyicilerin karşısına çıkıyor.
27lRusya-St. PetersburgHEMEN İZLE Gastronomi Maceraları’nda Ayhan Sicimoğlu, Rusya'nın en büyük şehirlerinden biri olan St.Petersburg'ta...
26lTaylandHEMEN İZLE Dünya mutfaklarının ritmini Ayhan Sicimoğlu'yla tutmaya hazır mısınız...
25lTaylandHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu, Gastronomi Maceraları'nda Tayland'da... Dünya mutfaklarının ritmini Ayhan Sicimoğlu'yla tutmaya hazır mısınız?
24lFransa-NiceHEMEN İZLE Bu bölümde, Ayhan Sicimoğlu, Güney Fransa'da yer alan, Nice şehrinden, değişik lezzetlerle evlerinize konuk oluyor...
23lFransaHEMEN İZLE Fransızların kahvaltı alışkanlıklarından konuşup limonlu tart yapıyorlar.
22lKaradağ-KotorHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu bu bölümde, eşsiz tatlarla Karadağ'ın kıyı şeridinde bulunan Kotor şehrinden evlerinize konuk oluyor...
21lArjantin-Buenos AiresHEMEN İZLE Sıcak bir iklime sahip olan Arjantin’in, Tigre mahallesinde Churros gibi değişik tatları denerken, aynı zamanda şehrin ünlü lezzeti olan empanada ve provoleta peynirinden yapılan provoleta ızgarasının nasıl yapıldığını ekranlara yansıtıyor.
20lArjantinHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu bizi bu hafta Arjantin’in kuzey bölgesindeki yağmur ormanlarının başladığı yere götürüyor.
19lYunanistan-SelanikHEMEN İZLE Dünya mutfaklarının ritmini Ayhan Sicimoğlu'yla tutmaya hazır mısınız.Ayhan Sicimoğlu Selanik’in pazarından alışveriş yapıyor,kahvesini içiyor ve insanlarıyla tanışıyor.
18lİtalya-RomaHEMEN İZLE Dünya mutfaklarının ritmini Ayhan Sicimoğlu'yla tutmaya hazır mısınız...Ayhan Sicimoğlu bu bölümde Roma'da.
17lİtalya-RomaHEMEN İZLE Dünya gezgini Ayhan Sicimoğlu bu kez ünlü İtalyan fotoğrafçı arkadaşı Roberto Granada’nın evine konuk oluyor. Önce Roma’da keyifli bir alışveriş yapıyorlar…
16lİspanya-HuelvaHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu,İspanya'nın güney batısında yer alan Huelva'da.Deniz ürünleriyle meşhur bir kentte, karides ve cocinos ile yapılan nefis yemeklerin tariflerini öğrenecek.
15lİtalya-Sicilya/Sevilla YemekleriHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu bu hafta Sicilya’da ünlü şef Willy Moya’nın konuğu oluyor. İspanya’nın özel lezzetlerini keşfetmeye, nefis bir paella pişirmeye davetlisiniz.
13lFransa-NiceHEMEN İZLE Dünya mutfaklarının ritmini Ayhan Sicimoğlu'yla tutmaya hazır mısınız...
12lİtalya-SicilyaHEMEN İZLE Sicilya'daki lezzet turu bu bölümde devam ediyor. Birbirinden nefis salata tarifleri, en güzel deniz ürünü mezeleri ve yeni dostluklar sizi bekliyor.
11lDozza ve BolognaHEMEN İZLE Ayhan Sicimoğlu'nun maceraları Dozza ve Bologna'da devam ediyor.
10lİtalya-SicilyaHEMEN İZLE Dünya mutfaklarının ritmini Ayhan Sicimoğlu'yla tutmaya hazır mısınız...